Rendelés decemberben

- december 27-én és 28-án Denke dr-t helyettesítjük

- december 29- én és 30-án szabadságon vagyunk, sürgős esetben Denke dr helyettesít

- ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS ÚJBÓL !!! A prevenciós rendelésre is lehet jelentkezni!

- Nátha, torokfájás, köhögés, láz esetén csak előzetes telefonos megbeszélés után lehet jönni !

- Email-es megkeresésre nem tudok azonnal válaszolni, ezért táppénz kérést/panaszt kérem, hogy emailben ne írjon!

EKG, kardiológia, vérvétel rendelőnkben és a Tüdőgyógyintézetben

- A Tüdőgyógyintézetben EKG: NINCS

- Kardiológia időpontkérés: kedden és szerdán 13-15 óra között, 23/511570, 136-os mellék

Vérvétel a Tüdőgyógyintézetben (1/2 7- 1/2 9)

- háziorvosi beutalóval hétfőn van,

- Ha SÜRGŐS a vizsgálat, akkor bármely nap.

- Szakorvosi beutalóval bármely nap.

Nálunk a rendelőben nehezen mozgó időseknek térítésmentesen, megbeszélés alapján veszünk vért. Aki kényelmi szempontból kéri nálunk a vérvételt, annak térítés ellenében, szintén előzetes megbeszélés alapján.

Online vagy személyesen?

- A háziorvosi ellátás alapesetben nem online történik, hanem személyes megjelenéssel

- A rendszeresen többféle gyógyszert szedő páciensek szinte kivétel nélkül az igen nagy szív-érrendszeri kockázati csoportba tartoznak. Az ő ellátásuk nem annyiból áll, hogy fellövöm a korábban beállított gyógyszereiket a felhőbe. A páciens állapotát ellenőrizve a kezelést néha módosítani szükséges. Úgy vettem észre, hogy szerencsésebb, ha ezt nem önállóan otthon teszi meg az illető.

- Cukorbetegség, magasvérnyomás, szívbetegség miatti gondozás 3 ill. 6 havonta szükséges, megbeszélés szerint, személyes megjelenéssel. Amennyiben a beteg állapota indokolja (vagy kérésre), lakásán.

Ezen alkalmakkor

- az egészségi állapot ellenőrzése,

-vitális paraméterek (=tsúly, vérnyomás, pulzus) ellenőrzése

-szükséges/aktuális vizsgálatok megbeszélése,