Komplex COVID diagnosztika a Levendula Home-ban

Labor szolgáltatóval kötött szerződés alapján, kihelyezett mintavevő helyszínként komplex Covid diagnosztikát végzünk. A vizsgálatokra csak olyan egészséges, nem lázas, nem köhögős vendéget várunk, akinek a fertőzésmentessége bizonyításához szükséges a vizsgálati eredmény. Lázas, vagy légúti panaszos beteg ne jelentkezzen, ilyen tünetekkel telefonon hívja háziorvosát!

- Szerológiai gyorsteszt (9000 HUF)

• ujjbegy vérből,
  • a szervezet által a vírus ellen termelt IgG és IgM kimutatására
  • Leginkább az egészséges, éppen nem betegnek ajánlott, aki kíváncsi rá, hogy a téli influenzaszerű betegsége nem Covid volt-e.
  • Szóval a lezajlott fertőzést tudja kimutatni (ha a betegnek termelődött ellenanyaga)

-Antigén gyorsteszt (19000 HUF):

• nasopharyngealis (orr-garat) mintavétellel,
  • direkt a vírus antigént mutatja ki.
  • 15 perc alatt van eredmény,
  • olcsóbb a PCR-nél, megbízhatósága vetekszik a PCR-rel.
  • A legtöbb magán eü. szolgáltató az ún. nagy kockázatú beavatkozások előtt ennek az eredményét elfogadja.
  • Bár a fogászati ellátásban nem kötelező, de a  fogorvos döntése alapján szükséges lehet

-PCR vizsgálat (30000 HUF):

• a "golden standard",
  • nasopharyngealis (orr-garat) mintavétellel  másnapi eredménnyel.
  • Az állami eü ellátásban, a nagy kockázatú beavatkozások előtt, vagy pl. a nyugdíjas otthonba való beköltözéshez ez a kötelező,
  • mikrobiológiai labor végzi, validált leletet ad.
  • Pozitiv beteg felszabadító vizsgálata itt nem,  csak NNK laborban történhet.

-Az antigén gyorsteszt és a PCR vizsgálat előtt 6-8 órával nem szabad enni, inni, rágózni, szájat öblíteni, fogat mosni, dohányozni: emiatt reggeli órákban történik a vizsgálat.

-Munkahelyi közösségbe home-office-ból visszatérve, vagy pl. sportkörnek az edzések ismételt elkezdése előtt az Antigén gyorsteszt+ szerológiai vizsgálat kombinált elvégzése javasolt (kombinált vizsgálat ára 26 000 HUF)

-Helyszíni mintavétel kiszállási díja Budaörsön, Törökbálinton, XXII.kerületben 12000 HUF. Egyéb helyszíneken megbeszélés szerint.

-Az antigén gyorsteszt eredményét Ausztriába kiutazásnál elfogadják, Horvátországba PCR vizsgálati lelet kell, de a rendelkezések még napról-napra változnak.

-További információ: dr. Lamboy Beáta  tel: 0620/2113825